Kako da povećate efekte kriolipolize

Ukoliko krećete u borbu sa masnim naslagama, treba da znate da imate vrlo ozbiljnog protivnika. „Bedemi“ su građeni predano i dugo i nije ih lako razgraditi brzo. Vaš najjači saveznik u toj borbi nisu samo tretmani, već pre svega vaša odlučnost da istrajete i da izbegavate navike koja vam štete.

Iako je kriolipoliza vrlo efikasna metoda za smanjenje masnih naslaga, za postizanje potpunog efekta neophodno je da uvedete neke zdrave promene u vaš životni stil. To će pomoći da smanjenje bude progresivno, kao i da se naslage ne formiraju ponovo.

Posle kriolipolize započnite dan čašom vode

Strunjaci Genesis beauty centra preporučuju da se prvih nekoliko dana nakon kriolipolize pije više vode, kako bi razgrađene materije mogle da se izluče mokraćom. Možda je upravo taj period momenat da uvedete jednu od najkorisnijih promena za vaš organizam- da dan započnete uzimanjem 2 dcl vode.

Voda bi trebala da bude sobne temperature, u nju možete da dodate malo limuna, ali nikako šećer niti zaslađivač.

Tokom dana bilo bi dobro da unesete bar 3 litre tečnosti. Pored vode to mogu da budu i nezaslađeni biljni čajevi, ali i čajevi koji imaju diuretski efekat, kao što je čaj od peteljki višnje ili trešnje. Vrlo značajni u ovom periodu su i zeleni ili crni čaj, šolja do dve dnevno, zbog antioksidantnog dejstva.

Izbacite zašećerene i gazirane sokove

Voćni šećer može značajno da umanji pozitivan efekat kriolipolize jer smanjuje razgradnju masnih materija u organizmu. Iz tog razloga, dok traje terapija, zaboravite na voćne sokove, čak i na one ceđene od voća.

Umesto njih možete da pijete sokove od povrća, odmah nakon što ih pripremite. Šargarepa, zelena salata, cvekla, celer i paradajz odlični su za kombinovanje u tom periodu.

Izbacivanje toksina pomoći će i unos namirnica bogatih vitaminom C, kalijumom i sumporom. Odličan izbor je i nezaslađen sok od limuna, ali i voće- jagode, kajsije, kruške, višnje, dunje, trešnje, breskve.

Ne preskačite obroke

U periodu nakon kriolipolize svaki obrok je važan. Nemojte da preskačete ni jedan od pet koliko se preporučuje, a vrlo je važno i da ih strogo planirate. U vezi sa tim će vam stručnjaci Genesis beauty centra pomoći savetima u potpunosti prilagođenim vašem stanju.

Za sve važi preporuka da se umesto hleba od belog brašna konzumira hleb od celog zrna, ili integralni. Popodne izbegavajte uzimanje ugljenih hidrata, a trebalo bi da večerate pre 20 časova. Na spavanje idite dva sata nakon večere.

Gazirane napitke, velike količine kofeina, alkohol, enegretska pića i industrijske voćne sokove trebali biste potpuno da izbacite iz ishrane. Vaša borba sa upornim masnim naslagama biće efikasnija ukoliko uspete da odolite i slatkišima, testeninama od belog brašna, jako začinjenoj i jako prženoj hrani, grickalicama, pavlaci, kajmaku, puteru, margarinu i masnom mesu.

Riba bi na vašem nedeljnom jelovniku trebala da bude bar tri puta.

Male promene- velika korist

Bilo bi idealno ukoliko biste tokom dana bili aktivni bar sat vremena, najmanje pola sata. Biće vam jednostavnije ukoliko iskombinujete nekoliko aktivnosti- šetnju, vežbe istezanja, vožnju bicikla. Kada sedite, setite se da noge ne držite prekrštene, jer tada dolazi do zastoja cirkulacije u nogama.

Poboljšana cirkulacija generalno će da ubrza oslobađanje masnih naslaga, pa veoma korisna može da vam bude i masaža.